اضافه بار پتاسیم در بیماری مزمن کلیه: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای افرادی که در بیماری مزمن کلیه هستند، Hyperpotassemia اغلب در مرحله oliguria و هیچ دوره ادرار نارسایی کلیه رخ می دهد. اما تعداد کمی از مردم به دلایل و درمان آن را می دانم، در حال حاضر به ما اجازه دهید یک نگاه را با هم.

دلایل اضافه بار پتاسیم

دو به طور عمده عوامل می تواند Hyperpotassemia القاء وجود دارد، یکی از غذاهای بیش از حد که در پتاسیم مانند موز و پرتقال می باشد. دیگر نارسایی کلیه است، که دلیل است که پس از آسیب کلیه، می تواند wasts و سموم دفع نشده است در زمان، به طوری که پتاسیم اضافی ساخت تا در بدن ایجاد می شود و بیش از حد پتاسیم.

پس از بیماران مبتلا به این بیماری کردم، آنها بسیار آسان است به خستگی سقوط و موجب نارسایی قلب. بنابراین بیماران باید با توجه به آن پرداخت.

درمان این علائم

برخی از درمان های منحصر به فرد در بیمارستان ما مانند طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد، آنها نه تنها می تواند علائم ناشی از بیماری کلیه را کاهش دهد، اما می تواند بیماری را از ریشه درمان می کند. برای بیمار است که در سال های اولیه این بیماری هستند، آنها هنوز هم شانس برای دریافت بهبودی داشته باشد.

علاوه بر این، شما نیاز به تغییر عادت غذایی شما، غذا خوردن کمتر و یا اجتناب از خوردن غذاهای با پتاسیم بالا. چیزی که بهتر است به یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از خود، و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما کمک کند.

از اطلاعات فوق ما می دانیم که سطح پتاسیم بالا به طور کلی به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رخ می دهد. اگر سطح کراتینین سرم شما هنوز کم است، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن وجود دارد. توجه به رژیم غذایی خود را کمک خواهد کرد که شما را به کاهش خطر ابتلا به آن را دریافت. اگر شما آن را کردم، آیا نمی ترسم، با کمک درمان ما، شما می توانید به صورت رایگان از آن دریافت کنید.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه داشته باشد، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اضافه بار پتاسیم در بیماری مزمن کلیه: علل و درمان





:: برچسب‌ها: بیش از حد پتاسیم، بیماری مزمن کلیه، اضافه بار پتاسیم در بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: